שקית קניות רב פעמית

הקמתם עסק? אל תוותרו על שקית קניות רב פעמית ממותגת

שקית קניות רב פעמית

שקית קניות רב פעמית – אנשים רבים חולמים להקים עסק ויודעים לומר: זו עבודה מורכבת. הגעתם גם אתם לשלב שבו עוד מעט העסק שלכם יתחיל לפעול? ממש עוד מעט תתחילו למכור את המוצרים שלכם ללקוחות? אם כך, כדאי שתחשבו על כל הפרטים.

למשל, איך הלקוח ייצא מהחנות שלכם? איפה הוא יניח את המוצרים שהוא קונה אצלכם? כמובן שחלק מהעניין הוא לא רק למכור ללקוח מוצרים, אלא גם לדאוג לנוחות שלו. לכן חשוב שיהיו לכם שקיות בעסק, ממש על יד הקופה. חשבתם לרגע ששקיות שקופות או לבנות זה מספיק? כדאי שתחשבו שוב.

אומנם מבחינה פיזית זה נכון – תוכלו להניח את המוצרים שהלקוח קונה ישירות בשקית. עם זאת, זה לא מספיק חכם מבחינה שיווקית. אם תוכלו לתת ללקוח שקית קניות רב פעמית עם הלוגו שלכם ועם שם העסק שלכם, למה לוותר על כך? אנחנו חיים בעידן מאוד תחרותי.

לכן זה ממש לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים או איזה סוג של מוצר אתם מוכרים ללקוחות שלכם. מה שבטוח זה שיש לכם מתחרים. משמעות הדברים היא שאם תוכלו לנצל כל אלמנט כדי לשווק את העסק, מומלץ לעשות זאת. לכן שקית קניות שיכולה להיות רב פעמית וממותגת, זה לא משהו שכדאי לוותר עליו.

היתרונות של שקית קניות רב פעמית

מעבר לשאלת המיתוג, כמובן שהאפשרות של שקית קניות רב פעמית היא בעלת ערך נוסף. אנחנו חיים בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה רק הולכת וגדלה. שקיות קניות רב-פעמיות התגלו כחלופה פופולרית לשקיות פלסטיק חד-פעמיות, וזה לא במקרה.

לכן, אם חלק מהעניין מבחינתכם הוא למתג את העסק שלכם כעסק אקולוגי ומתקדם, שקיות רב פעמיות יכולות לסייע. הלקוחות של ימינו מגיעים עם מודעות הרבה יותר גדולה לחשיבות של שמירה על הסביבה לעומת מה שהיה בעבר. לכן שילוב של שקיות לקניות,  רב פעמיות ומעוצבות, זו בחירה נפלאה.

במקום אותן שקיות פלסטיק מסורתיות, אתם יכולים להעביר כאן מסר אקולוגי חשוב. בצורה כזאת תמתגו את העסק שלכם כמתקדם, מודרני ואקולוגי. כל זאת על ידי שקיות לקניות, רב פעמיות, וממותגות. שקיות כאלה יכולות להיות עשויות מחומרים שונים ומגוונים, כולל פלסטיק ממוחזר ועוד.

שקיות כאלה מיועדות לעסקים מסוגים שונים, כמו למשל:  חנויות, אירועי קידום מכירות, תערוכות, מסעדות ושירותי טייק אוויי. תיקים רב-תכליתיים אלה עונים על מגוון רחב של צרכים, ומספקים ללקוחות פריט פרקטי תוך קידום המותג. על ידי השקעה בשקיות רב פעמיות, עסקים יכולים להפגין את מחויבותם לקיימות ולמשוך לקוחות המודעים לחשיבות של איכות הסביבה.

באיזה שקיות לקניות רב פעמיות תרצו לבחור?

 כשמדובר בבחירת שקית הקניות המושלמת לשימוש חוזר, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. משמעות הדברים היא שאם גם אתם רוצים להזמין היום שקית קניות רב פעמית שתוכלו להתחיל להשתמש בה, כדאי לדעת כמה דברים בנושא.  ראשית, חשבו על החומר.

קנבס, יוטה ופלסטיק ממוחזר מציעים כולם יתרונות ייחודיים במונחים של עמידות וקיימות. שנית, כדאי לשקול את הגודל ואת הצורה של השקית. על מנת שתוכלו לבחור איזה שקיות לקניות רב פעמיות אתם רוצים, יש לחשוב על רוב המוצרים שאתם מוכרים.

מה הגודל שלהם ואיך יהיה ללקוח כמה שיותר נוח לשאת את השקיות כשהם יוצאים מהחנות שלכם? יש לקחת בחשבון גם אלמנטים עיצוביים כגון: הדפסים, דוגמאות ולוגואים, כמו גם את האיכות הכוללת של התיק. שווה להשקיע מחשבה בכל הפרטים האלה.

אם הלקוח יקבל מכם שקית קניות רב פעמית שתחזיק מעמד וגם תהיה נוחה – הוא יעשה בה שימוש עוד ועוד. משמעות הדברים היא שאותו לקוח למעשה יהפוך להיות חלק ממכונת השיווק של העסק שלכם. הוא ישתמש בשקית הרב פעמית ללא הרף, ובכל מקום שאליו הוא ילך עם השקית – אנשים ייראו את שם העסק שלכם. לכן כדאי לתת את הדעת על כל הפרטים האלה וכך ליהנות ממוצר שבאמת עונה על הציפיות שלכם וממלא את ייעודו.

בחירת חברה להזמנת השקיות הרב פעמיות שלכם לעסק

אם אתם מתכננים להזמין שקיות אלבד בכמויות גדולות, חיוני לבחור ספק אמין. כדי להבטיח שתצאו מרוצים, יש כמה פרמטרים שכדאי לבחון מקרוב. למשל: כמה אתם עומדים לשלם? האם יוכלו לעזור לכם בעיצוב של שקית קניות רב פעמית שתענה על הציפיות? והאם אתם עומדים לקבל שקיות איכותיות במיוחד? חשוב מאוד לבדוק גם את ההתאמה האישית שמציעים לכם בעיצוב השקיות.

האם תוכלו לעצב את השקית איך שאתם רוצים, כולל שילוב של לוגו, שם העסק ופרטים נוספים? בנוסף, כמובן שאם אתם רוצים להזמין שקיות לקניות רב פעמיות, כדאי יהיה גם לבדוק כמה מהר השקיות יכולות להגיע אליכם. מחפשים את הטובים ביותר? פנו עוד היום אל חברת א.נ פוליעד בע"מ.

כאן יקשיבו לכם ולכל הבקשות שלכם. בהתאם לכך יוכלו לעזור לכם לעצב שקית רב פעמית איכותית שתוכל לעזור לכם למתג את העסק שלכם כמו שצריך. כל מוצרי החברה איכותיים, עשויים מחומרים מתכלים ומחזיקים מעמד לשנים. להזמנות חייגו: 054-9299320, ויפה שעה אחת קודם.

מאמרים נוספים

תיקים לגלידות

תיקים לגלידות

תיקים לגלידות מהווים את הפתרון הכי טוב שאפשר לחלום עליו. אתם יכולים להיות בטוחים שהלקוח יודה לכם בליבו על ההשקעה שלכם בתיק שתתנו לו עם צאתו מהחנות שלכם.

קראו עוד »
תיק אלבד שומר קור

תיק אלבד שומר קור

בעזרת תיקי אלבד ששומרים על קור, הלקוחות יכולים לשווק אתכם. שימו לב: אם תשכילו להזמין תיקי אלבד ששומרים על קור מאיכות טובה, השימוש בהם יוכל להיות רב פעמי.

קראו עוד »
שקית קניות רב פעמית

שקית קניות רב פעמית

מעבר לשאלת המיתוג, כמובן שהאפשרות של שקית קניות רב פעמית היא בעלת ערך נוסף. אנחנו חיים בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה רק הולכת וגדלה. שקיות קניות רב-פעמיות התגלו כחלופה פופולרית לשקיות פלסטיק חד-פעמיות, וזה לא במקרה.

קראו עוד »
שקיות קירור

שקיות קירור

לשקיות קירור יש מגוון רחב של יישומים למטרות אישיות ומסחריות כאחד. אם תחשבו על עצמכם ועל המשפחה שלכם, אתם תראו ששקיות כאלה יכולות לשמש אתכם במקרים רבים. למשל, אם אתם יוצאים לפיקניק קטן ביער, ברור ששקית כזאת תעזור.

קראו עוד »
מעטפות מאובטחות

שקיות לבלדרות

חששתם לרגע שאם תזמינו היום שקיות שונות לבלדרות תצטרכו לבחור רק מתוך שניים או שלושה גדלים?
אל דאגה! אתם תראו, כאשר תתחילו לבדוק יותר לעומק את התחום הזה, שיש לכם אפשרות להזמין שקיות לבלדרות בכל גודל שדרוש לכם.

קראו עוד »
צידניות לעסק

צידניות לעסק

האם אי פעם נתקלתם בצידנית מעוטרת בטקסט פרסומי? אולי הלכתם לרכוש מוצרים שדורשים שמירה על קורה וארזו עבורכם הכול בצידנית מעוצבת ויפה? זה בדיוק מה שכדאי גם לכם לעשות בעסק שאתם מנהלים.

קראו עוד »
שקיות דויפאק | שקיות לקפה

שקיות דויפאק

חשבו לרגע על אותן השקיות העומדות על גבי מדפי המכירה בחנויות השונות, שמתם לב שהשקיות עומדות יציבות על תחתית ואינן נופלות?

קראו עוד »
שקיות נייר ממותגות

שקיות נייר ממותגות

עם התגברות תנועת הירוקים בעולם, אנו רואים פחות ופחות שימוש בפלסטיק, או מוצרים מפלסטיק. כיום, העולם מודע יותר לנזקים אודות הפלסטיק ומדינות כמו סין

קראו עוד »
שרינק פוליאתילן

שרינק פוליאתילן

ישנם מוצרים אשר הדרך היחידה לארוז אותם היא באמצעות יריעות שרינק פוליאתילן בלבד, שכן, הגודל והמשקל של המוצרים המתעתדים להיארז…

קראו עוד »
שקיות ניילון ממותגות

שקיות ניילון ממותגות

מיתוג לעסק שלכם יכול להתבצע בכמה אופנים ובאמצעות מוצרים שונים. אחד הפופולריים במוצרי המיתוג, הוא שקיות הניילון ומתוך זיקה לסביבה ירוקה

קראו עוד »
שקיות נייר

שיווק בשקית

שקיות נייר עדיין מובילות את טבלת הפופולריות בשוק השקיות. זאת, למרות התחרות העיקשת מול שקיות הפלסטיק או שקיות הניילון, ולמרות שהן לא נפוצות…

קראו עוד »